Jsme tu pro nové i stálé klienty

jak vypadá
První společná schůzka
Frekvence úvodních schůzek je individuální. Budeme se potkávat, dokud to bude třeba.
Úvodní dotazy
Budeme se ptát na vaše plány, přání i cíle. A také na přehled aktuálních finančních produktů, co máte. Potřebujete porozumět vaši finanční situaci a získat přehled o smlouvách, které již máte, abychom vám dokázaly co nejlépe poradit.
Předběžné kalkulace
Možné nastavení, ceny i změny vám rovnou ukážeme v online kalkulačkách. Dáme vám dostatek času a prostoru na dotazy a promyšlení. Když se rozhodnete s námi spolupracovat, domluvíme se na dalším postupu.
Konkrétní nabídky
Co vám připravíme:
- Srovnání vybraných produktů
- Vliv zdravotní dokumentace na výběr pojistných produktů
- Předání hotových smluv připravených k podpisu včetně vysvětlení dalšího postupu (termíny plateb, nastavení pravidelného servisu, péče).

pravidelná péče
Jak se staráme o stálé klienty
Komunikujeme online, telefonicky i osobně. Pojistné události s námi můžete řešit i o víkendech, svátcích a mimo pracovní dobu. Na většinu dotazů jsme schopni reagovat ihned. Časově náročnější požadavky řešíme do 2 dnů. Přehled klientských smluv evidujeme v naší aplikaci. Vždy tak máte aktuální přehled o svých finančních produktech. Dohlížíme na správnost smluv a termíny plateb.
Hlídáme vyplacení pojistného plnění
Pro rychlé a maximální vyplacení pojistky od pojišťovny je klíčové správné řešení pojistné události (úraz, drobná autonehoda, způsobení škody, poškození majetku apod.). Klientovi po celou dobu radíme, jak postupovat a jak správně připravit potřebnou dokumentaci pro rychlé vyřízení škody.
Pravidelně přepočítáváme smlouvy
Hodnota majetku, výše příjmu či změna rodinné situace se v průběhu času mění. Aby pojistky odpovídaly aktuálním potřebám, pravidelně je kontrolujeme a přepočítáváme. Zpravidla to tak děláme u ročního výročí smluv nebo na žádosti klientů. Aktualizace řešíme také na průběžných osobních konzultacích.
Aktualizujeme finančního plánování
Při významných změnách v životě, jako je narození dítěte, hypotéka, změna zaměstnání, zhoršení či zlepšení finanční situace nebo nové finanční cíle, je důležité prověřit, zda nastavení produktů stále odpovídá vašim potřebám. Pokud nás klient o změnách neinformuje sám, probíráme jeho aktuální situaci během pravidelných servisních schůzek, které se konají minimálně každý rok, nejdéle za dva roky.

Upozorňujeme klienty na hlídání termínů plateb – je nutné dodržet časové termíny a splatnosti, jinak mohou smlouvy ihned zaniknout
Jak maximalizovat úspěch plnění pojistných událostí
Vždy je potřeba nám pojistnou událost nahlásit včas – samozřejmostí je možnost kontaktu i během víkendu a mimo pracovní dobu.
Jsou činnosti, které musí udělat klient sám, pomocí našich instrukcí
- dodávat nám dokumentaci, která je určena do vlastních rukou (např. lékařské zprávy)
- zajistit u lékaře vyplnění formuláře, které mu poskytneme
- poslat nám fotografie/objednat si online prohlídku vozidla atd.
Součinnost klienta, rychlost a správnost maximalizuje úspěch a výsledky.
pravidelná péče
Co naši klienti nejvíce oceňují
SERVIS
Komunikujeme online, telefonicky i osobně. Přehled klientských smluv evidujeme v naší aplikaci. Vždy tak máte přehled o svých finančních produktech. Informujeme o novinkách, dohlížíme na správnost smluv a termíny plateb. Přehled portfolio máte vždy aktualizované ve své Kartě klienta, ta je zaslána po každé aktualizaci e-mailem.
RYCHLOST
Na většinu dotazů jsme schopni reagovat ihned. Časově náročnější požadavky řešíme do 2 dnů. Akutní záležitosti zvládáme do 15 minut až 24 hodin. Pro zrychlení komunikace pracujeme v online prostředí.
PRECIZNOST
Správnost dokumentace několikrát procházíme a kontrolujeme. Pokud je to možné, tak klientské požadavky ověřujeme u pojišťovny za klienta. Porovnáváme pojistné podmínky, kontrolujeme pravdivost a správnost informací.
DOSTUPNOST
Pojistné události s námi můžete řešit i o víkendech, svátcích a mimo pracovní dobu (ozýváte se Pavle a Mileně). Nejlépe telefonicky, přes Messenger, Telegram, Signál či Whatsapp.
reference
Co o nás říkají naši klienti
Aktuálně se pravidelně staráme zhruba o 1 500 klientů. Děkujeme klientům za vloženou důvěru.
Se službami paní Veselé jsem velmi spokojen a rád je doporučuji i všem svým blízkým. Velmi oceňuji zejména perfektní péči klienta, bezkonkurenční rychlost komunikace, a to nejen v případě problému a při sjednání pojištění snahu zajistit klientovi co nejlepší podmínky.
Mgr. Pavel Bareš
Cokoliv potřebuji (cestovní pojištění, radu) hned je vše splněno a vyřízeno..nemusím nikam dojíždět, což mi šetří spoustu času… Jsem ráda,za ochotu a pomoc které se mi dostává pokaždé.
Jana Všianská
Paní Hanusová je pro mne ukázkou toho, jak má vypadat péče o klienta. Již od prvního případu, kdy jsme řešili prvotní pojistku, jsem nabyl dojmu maximální oboustranné důvěry.
Neváhal jsem tedy všechny svoje pojistné smlouvy svěřit přímo paní Hanusové, neboť ochota, rychlost a vnímání mých potřeb bylo na takové úrovni, kterou jsem od jiných poradců nikdy nedostal. Při pojistných událostech se aktivně jala tyto případy řešit a v podstatě mi mnohokrát značně ulehčila situaci. Služeb paní Hanusové si velice vážím.
David Kopka
S Pavlou Veselou Hanusovou spolupracuji už od roku 2006, kdy jsem s ní uzavřela první životní pojistku ještě na vysoké škole a spolupracujeme spolu dodnes. Kdykoli něco potřebuji, vždy se mohu spolehnout na profesionalitu, ochotu věci řešit rychle a efektivně k mé maximální spokojenosti. Nikdy mě do ničeho netlačí, vždy poradí, navrhne řešení a rozhodnutí je zcela v mé kompetenci. Tento přístup velmi oceňuji a Pavlu a její tým doporučuji vždy, když se mě někdo zeptá, jestli nevím o dobrém finančním poradci.:-)
Ing. Petra Dufková
Milá Pavlo, děkuji za skvělou péči, kterou mi i celé mé rodině dlouhodobě poskytujete. Na spolupráci s Vámi oceňuji především profesionální přístup, časovou flexibilitu a příjemnou, přitom vždy věcnou komunikaci.
Díky Vaší pomoci máme pokryté celé spektrum pojistných rizik, aniž bychom museli ztrácet čas vysedáváním po pobočkách nebo studováním složitých podmínek. Vše řešíme efektivně a na dálku, což je pro mě v hektickém režimu obrovská výhoda.
Vaše služby vnímám jako skutečné poradenství – ne jen prodej produktů, ale snahu porozumět situaci klienta a navrhnout to nejlepší řešení. A přesně to je důvod, proč Vás rád doporučuji dál.
MVDr. Michal Kostka
Milá, vstřícná, ochotná, pečlivá, spolehlivá, profesionální – nejlepší služby, jaké si můžete přát. Spokojenost na 1000 %. Nikdy Vás nenechá ve štychu.
Jindřiška Halvová
Po špatných zkušenostech s jinými firmami a poradci, kde šlo jen o uzavření co největšího počtu smluv kvůli provizím, jsem na osobní doporučení přišel před několika lety za paní Hanusovou. Od první chvíle jsem zažil velice profesionální, ale zároveň i lidský přístup. Velký důraz je kladen především na zjištění individuálních potřeb a možností každého klienta a následné optimální nastavení produktů. Je skvělé, že všechny záležitosti týkající se financí a zajištění jsem schopný vyřídit na jednom místě bez nutnosti objíždět pobočky pojišťoven, bank a dalších institucí. Odpadá také pro mě jako laika složité porovnávání nabídek jednotlivých produktů. Stačí sdělit co potřebuji a řídit se doporučením poradce, kterému mohu plně důvěřovat. Další výhodou je pravidelný servis jak stávajících produktů, tak představení nových, které by mohly být pro mě zajímavé. Stejně jako paní Hanusová odvádí skvělou práci i kolegyně z jejího týmu, které jsou vždy ochotné pomoci s každým problémem a dotazem.
Celkově jsem maximálně spokojený a můžu s klidným svědomím každému doporučit.
Martin Pochop
Dobrý den, paní Hanusová,
s díky a uznáním Vám chci vyjádřit poděkování za veškerá poradenství, které se neustále drží na profesionální a odborné úrovni. Vaše ochota pomoci mi vždy poskytují jistotu, že se na Vás mohu spolehnout při jakémkoli dotazu ohledně mých pojištění, žádosti o radu či plnění pojištění. Vaše rychlost a efektivita při poskytování pomoci je nedílnou součástí Vašich služeb.
Jsem dlouholetým klientem a s pevným přesvědčením nemám v úmyslu provést žádnou změnu. I přes časté nabídky jiných pojišťoven a pojišťovacích agentů je pro mě nezaměnitelná kvalita Vašeho servisu a poradenství.a
Radek Koumar
Se službami Mgr. paní Veselé a její asistentky paní Malimánkové jsem moc spokojená a mohu jen doporučit. Milý, profesionální přístup, vše vysvětlí, vyřídí, a to, že s vámi uzavřou smlouvu, neznamená, že jste pro ně skončili ☝️🙂 Stali jste se jejich klientem a takto k vám přistupují . Prostě jste v „jejich péči.“ Což je třeba zrovna pro mě, papírového bordeláře, úžasná věc.
Za jejich práci jim děkuji a vím, že se na mohu vždy s důvěrou obrátit.
Vlaďka Malásková
Se společností Bohemika a s paní Veselou Hanusovou spolupracuji již několik let. Oceňuji především její osobní a individuální přístup a vážím si její profesionality, s jakou sjednala životní pojistku moji a dalších blízkých osob v mém okolí. Velmi ráda ji doporučím jako pojistného a finančního poradce.